2009-04-28

Epidemic


我喜歡其中二線的交錯,其一描述創作過程很有感觸,另一卻又很成功的製造出需要的氛圍,當觀眾進入其中時就切斷(鏡頭移至不相關的地方)拉回情緒層面,是一種宣示:"電影和創作者之間的距離",非常的實驗性 !

PS 我的短片應該也要有個劇中劇,有實驗性 !! 對 "我的" 總有一天 !!
I finally watched epidemic. I like the parts they reflected the mind of filmmakers or filmmaker wannabes. The atmosphere is fascinated! Totallly captured the attention but they also declared that this is just a movie by adding some irrelevant scenes to keep the distance. Very experimental ! Cool movie as I expected !!!

沒有留言:

自己的決定 背著包袱 也要穩穩的踏上

我的相片
台客傳-- 路是自己走出來的~ 好!我承認 我有超級蘿蔔腿 ä ö ü Ö Ä Ü ß

網誌存檔